نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به هرات زارچ مروست بهاباد مهردشت بفروئیه

موسسه حمل و نقل باربری مشهد به هرات زارچ مروست بهاباد مهردشت بفروئیه با افتخار اعلام می نماید که هرگونه اساس کشی و اسباب کشی و همچنین حمل و جابجایی کالا و اثاثیه منزل و اداری شما عزیزان را از مبدا مشهد به سراسر کشور و به طور خاص استان یزد و تمامی شهرهای کوچک و بزرگ آن با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه حمل و جابجا می نماید .

باربری مشهد به هرات زارچ مروست بهاباد مهردشت بفروئیه با داشتن صدها ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز فعالیت همواره این هدف را در با قوت پیگیری نمود که می بایست باربری مشهد با نام تجاری نتسان ارزانترین و با کیفیت ترین سرویس ها را در بین تمام شرکت های خدمات حمل و نقل به مشتریان ارائه نماید.

ما امروز با افتخار اعلام می نماییم که ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه حمل بار و اثاثیه را از مشهد به هرات زارچ مروست بهاباد مهردشت بفروئیه به مشتریان خود رائه می نماییم بنابراین به همه همشهریان پیشنهاد میکنیم در صورتی که تصمیم به نقل مکان و اسباب کشی و اثاث کشی دارید حتما با یکی از شماره های باربری مشهد به هرات زارچ مروست بهاباد مهردشت بفروئیه تماس برقرار نمایید و در جریان لیست قیمت با تخفیف ویژه قرار گیرید.

از سوی دیگر باربری مشهد به هرات زارچ مروست بهاباد مهردشت بفروئیه به علت داشتن تنوع بسیار خوب و گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری از جمله نیسان وانت خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ توانسته است تقریبا تمام خواسته ها و نیاز های مشتریان را برآورده نماید و از این بابت عزیزان میتوانند بدون نگرانی و دغدغه سفارش خود را با ماشین دلخواه و متناسب با میران بار موجود درخواست نمایند.

یکی از خدمات خاص باربری مشهد به هرات زارچ مروست بهاباد مهردشت بفروئیه بسته بندی اثاثه و یا کالا می باشد که این کار در مجموعه باربری مشهد با دقت و حساسیت بسیار خوبی انجام می شود توجه داشته باشید بسته بندی اصولی هرنوع باری باعث خواهد شد که میزان احتمال آسیب دیدگی به کالا به شدت کاهش پیدا نمایید و همچنین جابجایی و حمل آن مخصوصا در بین طبقات بسیار راحت انجام گیرد.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به استان یزد و شهرستان هرات : هرات مرکز شهرستان خاتم است که در جنوبی‌ترین نقطهٔ استان یزد میان استان فارس و استان کرمان قرار دارد. هرات تا سال ۱۳۵۹ یکی از دهستان‌های شهرستان شهربابک بوده‌است.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به استان یزد و شهرستان زارچ : زارچ شهری در ۱۵ کیلومتری باختر شهر یزد و در مرکز ایران است. زارچ مرکز بخش زارچ است.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به استان یزد و شهرستان بهاباد: بهاباد شهری در منتهی‌الیه شرق استان یزد و به فاصلهٔ ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد و ۸۰ کیلومتری شهر بافق، بر روی تپهٔ ماهورهای میان دو رشته‌کوه با مختصات جغرافیایی ۵۵ درجه و ۳۶ دقیقه طول شرقی و ۳۱ درجه و ۳۳ دقیقه تا ۳۲ درجه و ۲۹ دقیقه عرض شمالی واقع شده‌است. مقبرهٔ نمادین عالم اسلامی ملا عبدالله بهابادی در این شهر قرار دارد.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به استان یزد و شهرستان مروست: مَروست شهری است در بخش مروست استان یزد ایران که در سال۱۳۵۹با تصویب مجلس شورای اسلامی و شهرستان شدن مهریز یزد به همراه هرات و چند روستا که از استان فارس جدا شده بودند از شهرستان شهربابک جدا و به شهرستان مهریز پیوستند. بخش مروست از غرب با شهرستان سرچهان و بوانات استان فارس و از شرق به روستای خبر استان کرمان و از جنوب به بخش هرات استان یزد همسایه است.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به استان یزد و شهرستان بفروئیه: بفروئیه، شهری از توابع بخش بفروئیه شهرستان میبد در استان یزد ایران است.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به استان یزد با نیسان یا خاور ،باربری مشهد به استان یزد با نیسان یا خاور ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: